AvalehtKarjäärikeskusUudised ja artiklid
 

Märksõna: tööandja bränd

Seotud märksõnad: värbamine tööotsing töö karjäär kandideerimine CV töökuulutus uus töö tööintervjuu tööotsingud

5 nõuannet töötaja virtuaalse onboardingu korraldamiseks

Uue töötaja esimestest päevadest ja nädalatest sõltub see, kas ja kui hästi ta uues ametis hakkama saab. Kuidas korraldada aga uue töötaja onboardingut, kui kontor on suletud ja kohtumine kolleegidega ei olegi võimalik? Kuigi Eestis ei ole virtuaa...
22. aprill 2020 |

4 loovat uue töötaja onboardingu ideed

Olete panustanud uue töötaja otsimisse palju aega ja energiat ning lõpuks leidsite ta. Super töö! Nüüd tuleb aga suunata kogu tähelepanu sellele, et ta jääks ka ettevõttesse püsima. Siin tuleb appi onboarding ehk sisseelamiskava. Onboarding on protse...
22. mai 2019 |

Kas Sinust võiks saada ettevõtja?

Oled Sa ehk vahel mõtisklenud selle üle, kas võiksid igapäevatöö ja -tegemiste asemel hakata ettevõtjaks? Kuulates ja lugedes edukaid lugusid start-up’idest, võib ju tunduda, et mis seal ikka ära ei ole – võtad kätte, teed kõvasti tööd ja miljonid tu...
21. november 2018 |

4 soovitust, kuidas korraldada edukat kandideerimisprotsessi

Praegusel keerulisel ja tööjõupuuduse käes vaevleval tööturul on ülioluline pöörata tähelepanu töövõtjate kandideerimiskogemusele. Just see on üks olulisematest faktoritest, mis määrab, kui kerge või raske on edaspidi ettevõttel leida endale vajalikk...
23. oktoober 2018 |

Värbamise 5 kuldreeglit

Värbamine ei ole vaid uute töötajate välja valimine ja palkamine, see on osa tööandja maine kujundamisest, millesse ei tohiks suhtuda kergekäeliselt! Strateegiliselt teostatava värbamise puhul on kogu kandideerimiskogemus läbimõeldud ja terviklik. ...
23. juuli 2018 |

6 soovitust, kuidas käituda vastutustundliku tööandjana

Vastutustundlik ettevõtlus peegeldab organisatsioonis oluliseks peetavaid väärtusi. Lubadus pingutada parema homse nimel võib kõlada esialgu keeruliselt, ent tegelikkuses on alustamiseks vaja vaid selgelt sõnastatud põhimõtteid ja tõelist soovi muutu...
20. juuni 2018 |

Miks on oluline olla vastutustundlikult käituv tööandja?

Tööandja hea nimi on tänasel tööturul konkurentsis püsimiseks kahtlemata suureks eeliseks – mida parem on tööandja maine, seda lihtsam on värvata uusi töötajaid. Tööandja positiivne kuvand ei teki aga üksnes ultramoodsaid töötingimusi ja head tasusta...
26. veebruar 2018 |

World Employer Branding Day 2018

Vii oma ettevõtte tööandja bränding uuele tasemele ja osale 25.-27.04.2018 Prahas toimuval konverentsil World Employer Branding Day! World Employer Branding Day toob kokku tööandja brändingu eksperdid üle maailma. Sul on võimalus õppida parimates...
23. november 2017 |

Üllatav põhjus, miks iga teine töövõtja läheks konkurendi juurde tööle

CV Keskuse küsitlus näitab, et iga teine töötaja on valmis vastu võtma tööpakkumise sarnasel ametikohal ja sama palgaga, kuid parema mainega ettevõttelt. „Uurisime, mis tingimustel on töövõtjad valmis vahetama tööandjat ning kui paljud julgevad o...
9. september 2016 |

5 nõuannet, mida praktikandiga peale hakata

Mõeldes praktikale ja praktikantidele, paneb see paljusid pigem väsinult ohkama kui rõõmust hüüatama ja õhinaga uue inimese saabumist ootama. Ometi on praktika väga oluline kujundaja inimeste karjääriplaneerimises ning kui praktika on korraldatud ees...
15. juuli 2016 |

Noored soovivad töötada IT-sektoris

Umbes veerand maailma rahvastikust on saanud tööealiseks (tööealiseks loetakse 15—74-aastast inimest), kuid on nooremad kui 30 eluaastat. Nii raske, kui seda meil endale tunnistada ka ei oleks, on tegemist inimajaloo jooksul enim haritud põlvkonnaga ...
9. veebruar 2016 |

Ihaldusväärse tööandja retsept

Konkurents talentide pärast on tugevam kui kunagi varem. Just seetõttu on hinnatud tööandjatel sobivate töökäte leidmine märksa lihtsam. Mis on aga ihaldusväärse tööandja retsept - saladus, mida aastast aastasse on endaga kaasas kandnud kõigest paark...
21. jaanuar 2016 |

Eesti ihaldusväärseim tööandja 2016

CV Keskuse iga-aastasest uuringust, kus osales pea 6000 vastajat üle Eesti, selgusid Eesti hinnatuimad tööandjad. Eesti ihaldusväärseimaks tööandjaks, ehk ettevõtteks, kus Eesti tööotsijad enim töötada sooviksid, valiti ülekaalukalt (9,3% vastanutest...
12. jaanuar 2016 |

Mis saab kandideerijatele saatuslikuks?

Erakordne aktiivsus tööturul, kus aastas vahetab töökohta enam kui 150 000 inimest (pea iga neljas töötaja) on muutnud värbamistrende ning tööandjaid teeb tööotsija sage töökohavahetus ettevaatlikuks. Ligi kolmveerand tööandjatest leidis tänavu oktoo...
20. november 2015 |

Uuring: Avalik sektor vajab tööandjana paremat mainekujundamist!

Eesti personalijuhtimise üheks suureks väljakutseks praegu ja tulevikus on see, et tööandjatel tuleb üha enam leida viise, kuidas ennast tööotsijate jaoks atraktiivsemaks teha. Motivatsioon töötamiseks tuleb küll inimese seest, aga tööandja saab luua...
5. mai 2015 |

Kuidas muuta oma ettevõte tööotsijate silmis atraktiivsemaks, kui Sa ei ole Google?

On selge, et lähiaastatel saab tööturul määravaks tööandjate oskus häid töötajaid motiveerituna ning lojaalsetena hoida. Veelgi enam saab võtmeküsimuseks, kuidas talendikaid tööotsijaid tihedas konkurentsis ligi tõmmata. Google’t on tööturul ainult ü...
8. aprill 2015 |

Artiklite otsing