Sekretäri tööülesanneteks on firmasse sissetuleva ja väljuva info ja dokumentide haldamine, edastamine, töötlemine; suhtlemine ettevõtte töötajate-, äripartnerite- ja muude füüsiliste ja juriidiliste isikutega vahendamaks vajalikku informatsiooni või suunamaks küsimused edasi õigele isikule; ametliku kirjavahetuse registreerimine ja õigetele isikutele edastamine, dokumentide haldus ettevõtte dokumendihaldusprogrammis; kontori igapäevase töö, kontoritehnika, ruumide korrasoleku ja halduse korraldamine, haldamine.
Tööd esialgselt 2 kuud, tööaeg 8.00 - 17.00.
Tööalgus detsembri kuus, nii kiiresti kui vöimalik.
Ootused kandidaadile
- töökogemus sekretäri ja/või juhi assistendi ametis
- kontoritarkvara väga hea oskus (Outlook, Word, Excel)
- täpsus, korrektsus ja hea aja planeerimisoskus
- hea suhtleja
- hea eesti keele oskus ja kasuks tuleb inglise keele oskus
Kasuks tulevad personalitöö oskused ja töökogemused
Ettevõte pakub
- meeldivat kolletiivi arenevas rahvusvahelises IT firmas
- sportimise kompensatsiooni
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.