Sekretäri tööülesanneteks on firmasse sissetuleva ja väljuva info ja dokumentide haldamine, edastamine, töötlemine; suhtlemine ettevõtte töötajate-, äripartnerite- ja muude füüsiliste ja juriidiliste isikutega vahendamaks vajalikku informatsiooni või suunamaks küsimused edasi õigele isikule; ametliku kirjavahetuse registreerimine ja õigetele isikutele edastamine, dokumentide haldus ettevõtte dokumendihaldusprogrammis; kontori igapäevase töö, kontoritehnika, ruumide korrasoleku ja halduse korraldamine, haldamine.
Tööd esialgselt 2 kuud, tööaeg 8.00 - 17.00.
Tööalgus detsembri kuus, nii kiiresti kui vöimalik.
Ootused kandidaadile
- töökogemus sekretäri ja/või juhi assistendi ametis
- kontoritarkvara väga hea oskus (Outlook, Word, Excel)
- täpsus, korrektsus ja hea aja planeerimisoskus
- hea suhtleja
- hea eesti keele oskus ja kasuks tuleb inglise keele oskus
Kasuks tulevad personalitöö oskused ja töökogemused
Ettevõte pakub
- meeldivat kolletiivi arenevas rahvusvahelises IT firmas
- sportimise kompensatsiooni
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!