Pankadele tugiteenuse osutamine ja kaartide sulgemine väljaspool panga tööaega
Tehniline tugi kaupmeestele makseterminalidega seotud küsimustes – nõustamine telefoni ja e-kirja teel
Tööde tellimine koostööpartneritelt ning vajadusel partneritega suhtlemine e-kirja ja telefoni teel
Töö vastavalt graafikule 24/7, ka nädalavahetustel ja öösel
Ootused kandidaadile
Sulle meeldib inimestega suhelda ja Sul on hea arusaam sellest, mis on hea klienditeenindus ning kuidas tagada suurepärane kliendikogemus
Oled tehniliselt taiplik ja tasakaalukas ning jääd rahulikuks isegi siis kui vastaspool ei pruugi tehnikamaailmas ennast koduselt tunda
Oskad tuvastada ja analüüsida probleeme, mõista kliendi olukorda ning leida parim võimalik lahendus
Valdad eesti -, vene - ja inglise keelt vähemalt kesktasemel
Oled kohusetundlik, aus, täpne ja korrektne
Sa oled iseseisev, võtad kiirelt vastu otsuseid
Sul on väga hea pingetaluvus ja Sulle meeldib leida lahendusi ka keerulistele väljakutsetele
Suudad tegeleda mitme ülesandega samaaegselt
Oled inimene kes püüab pidevalt oma teadmisi ja pädevusi laiendada
Oled motiveeritud ja kiire õppimisvõimega
Oled valmis pühenduma detailidele
Ettevõte pakub
Pakume väljaõpet, peale õppeperioodi osalist kodukontorit, talvepuhkust, sporditoetust, kodukontori varustuse toetust ja telefoni toetust.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.