Pankadele tugiteenuse osutamine ja kaartide sulgemine väljaspool panga tööaega
Tehniline tugi kaupmeestele makseterminalidega seotud küsimustes – nõustamine telefoni ja e-kirja teel
Tööde tellimine koostööpartneritelt ning vajadusel partneritega suhtlemine e-kirja ja telefoni teel
Töö vastavalt graafikule 24/7, ka nädalavahetustel ja öösel
Ootused kandidaadile
Sulle meeldib inimestega suhelda ja Sul on hea arusaam sellest, mis on hea klienditeenindus ning kuidas tagada suurepärane kliendikogemus
Oled tehniliselt taiplik ja tasakaalukas ning jääd rahulikuks isegi siis kui vastaspool ei pruugi tehnikamaailmas ennast koduselt tunda
Oskad tuvastada ja analüüsida probleeme, mõista kliendi olukorda ning leida parim võimalik lahendus
Valdad eesti -, vene - ja inglise keelt vähemalt kesktasemel
Oled kohusetundlik, aus, täpne ja korrektne
Sa oled iseseisev, võtad kiirelt vastu otsuseid
Sul on väga hea pingetaluvus ja Sulle meeldib leida lahendusi ka keerulistele väljakutsetele
Suudad tegeleda mitme ülesandega samaaegselt
Oled inimene kes püüab pidevalt oma teadmisi ja pädevusi laiendada
Oled motiveeritud ja kiire õppimisvõimega
Oled valmis pühenduma detailidele
Ettevõte pakub
Pakume väljaõpet, peale õppeperioodi osalist kodukontorit, talvepuhkust, sporditoetust, kodukontori varustuse toetust ja telefoni toetust.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!