Peaspetsialisti töö sisuks on klientidega suhtlemine telefoni ja e-kirja teel, toetustaotluste vastuvõtmine ja andmete sisestamine, dokumentatsiooni liikumise korraldamine, toimikute süstematiseerimine ja arhiveerimine, regioonide osakonna teenistujate abistamine, sisekoolituste korraldamine.
Töö on paikse iseloomuga ja eeldab väga head pingetaluvust. Olulisel kohal on heade kliendisuhete loomine ja hoidmine.
Ootused kandidaadile
Otsime oma meeskonda inimest, kes on hea suhtleja, kohusetundlik, täpne ja initsiatiivikas, samuti omab kuulamisoskust, valmis meeskonnatööks ja uute teadmiste omandamiseks, meeldiks töö arvutiga ja dokumentidega.
Kasuks tuleb:
• kesk-eri või kõrgharidus
• eelnev avaliku teenistuse töökogemus
• eelnev klienditeeninduse töökogemus
• teadmised raamatupidamisest
• meeskonnatöö kogemus
• teadmised põllumajanduspoliitikast
• vene ja/või inglise keele oskus
Ettevõte pakub
• huvitavat tööd kiiresti arenevas asutuses
• kaasaegset töökeskkonda ja -vahendeid
• toredat ja sõbralikku meeskonda
• õppimis- ja arenemisvõimalusi
• töötasu 735 €
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.