Peaspetsialisti töö sisuks on klientidega suhtlemine telefoni ja e-kirja teel, toetustaotluste vastuvõtmine ja andmete sisestamine, dokumentatsiooni liikumise korraldamine, toimikute süstematiseerimine ja arhiveerimine, regioonide osakonna teenistujate abistamine, sisekoolituste korraldamine.
Töö on paikse iseloomuga ja eeldab väga head pingetaluvust. Olulisel kohal on heade kliendisuhete loomine ja hoidmine.
Ootused kandidaadile
Otsime oma meeskonda inimest, kes on hea suhtleja, kohusetundlik, täpne ja initsiatiivikas, samuti omab kuulamisoskust, valmis meeskonnatööks ja uute teadmiste omandamiseks, meeldiks töö arvutiga ja dokumentidega.
Kasuks tuleb:
• kesk-eri või kõrgharidus
• eelnev avaliku teenistuse töökogemus
• eelnev klienditeeninduse töökogemus
• teadmised raamatupidamisest
• meeskonnatöö kogemus
• teadmised põllumajanduspoliitikast
• vene ja/või inglise keele oskus
Ettevõte pakub
• huvitavat tööd kiiresti arenevas asutuses
• kaasaegset töökeskkonda ja -vahendeid
• toredat ja sõbralikku meeskonda
• õppimis- ja arenemisvõimalusi
• töötasu 735 €
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!