Viimsi tennisekeskuse administraator/ klienditeenindaja põhiliseks tööülesandeks on suhtlemine klientidega - abistamine broneeringute vormistamisel kohapeal ja telefonitsi. Lisaks klientidele vajaliku info jagamine hindade, kampaaniate, keskuses töötavate treenerite ning treeningute kohta.
Samuti kuulub tööülesannete hulka väljakute ja muude ruumide ettevalmistamine mänguajaks (nt. väljakute valgustite ning saunade sisse lülitamine) ning tenniseväljakute kasutamise korra järgimine.
Tennisekeskus tegeleb ka kaupade müügiga, mis tähendab toodete head tundmist, müügileti korrashoidmist ning inventuuride tegemist.
Ootused kandidaadile
Klienditeenindajalt ootame professionaalset suhtumist oma töösse ning kes oleks samaaegselt nõudlik nii enda kui teiste suhtes.
Ootame positiivset ellusuhtumist ning viisakat ja sõbralikku suhtlust.
Kasuks tuleb inglise ja vene keele oskus.
Ettevõte pakub
- kaasaegset töökeskkonda
- sportlikku ja rõõmsameelset meeskonda
- stabiilset sissetulekut
- sporditegemise võimalust
- toreda kollektiiviga ühiseid vabaaja ettevõtmisi
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.