Viimsi tennisekeskuse administraator/ klienditeenindaja põhiliseks tööülesandeks on suhtlemine klientidega - abistamine broneeringute vormistamisel kohapeal ja telefonitsi. Lisaks klientidele vajaliku info jagamine hindade, kampaaniate, keskuses töötavate treenerite ning treeningute kohta.
Samuti kuulub tööülesannete hulka väljakute ja muude ruumide ettevalmistamine mänguajaks (nt. väljakute valgustite ning saunade sisse lülitamine) ning tenniseväljakute kasutamise korra järgimine.
Tennisekeskus tegeleb ka kaupade müügiga, mis tähendab toodete head tundmist, müügileti korrashoidmist ning inventuuride tegemist.
Ootused kandidaadile
Klienditeenindajalt ootame professionaalset suhtumist oma töösse ning kes oleks samaaegselt nõudlik nii enda kui teiste suhtes.
Ootame positiivset ellusuhtumist ning viisakat ja sõbralikku suhtlust.
Kasuks tuleb inglise ja vene keele oskus.
Ettevõte pakub
- kaasaegset töökeskkonda
- sportlikku ja rõõmsameelset meeskonda
- stabiilset sissetulekut
- sporditegemise võimalust
- toreda kollektiiviga ühiseid vabaaja ettevõtmisi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!