Vastutusalad:
• Klienditeenindus telefoni, e-kirja ja sotsiaalmeedia teel;
• Klientide päringute registreerimine, töötlemine ja tagasiside andmine;
• Sõbraliku ja professionaalse klienditeeninduse tagamine ja pakkumine;
• Klientide päringute klassifitseerimine ja vastavasisuliste aruannete koostamine.
Ootused kandidaadile
Kandidaadilt ootame:
• Vähemalt keskharidus;
• Iseseisev, organiseeritud ja kohanemisvõimeline;
• Tulemustele orienteeritud ja hea kommunikatsioonis;
• Eesti keele valdamine kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas, vene või inglise keele oskus suhtlustasandil on eeliseks;
• Täpne ja kohusetundlik, hea pingetaluvusega;
• Paindlik tööaja suhtes;
• Kasuks tuleb eelnev kõnekeskuses töötamise kogemus ning Zendesk platvormi kasutamise oskus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!