Töö kirjeldus
- Pankadele tugiteenuse osutamine ja kaartide sulgemine väljaspool panga tööaega
- Tehniline tugi kaupmeestele makseterminalidega seotud küsimustes – nõustamine telefoni ja e-kirja teel
- Tööde tellimine koostööpartneritelt ning vajadusel partneritega suhtlemine e-kirja ja telefoni teel
- Töö vastavalt graafikule 24/7, ka nädalavahetustel ja öösel
Ootused kandidaadile
- Sulle meeldib inimestega suhelda ja Sul on hea arusaam sellest, mis on hea klienditeenindus ning kuidas tagada suurepärane kliendikogemus
- Oled tehniliselt taiplik ja tasakaalukas ning jääd rahulikuks isegi siis kui vastaspool ei pruugi tehnikamaailmas ennast koduselt tunda
- Oskad tuvastada ja analüüsida probleeme, mõista kliendi olukorda ning leida parim võimalik lahendus
- Valdad heal tasemel eesti keelt ning vene- ja inglise keelt vähemalt kesktasemel
- Oled kohusetundlik, aus, täpne ja korrektne
- Sa oled iseseisev, võtad kiirelt vastu otsuseid
- Oled sõbralik ja koostööaldis ning valmis tegema meeskonnaga tihedat koostööd ühise eesmärgi nimel
- Sul on väga hea pingetaluvus ja Sulle meeldib leida lahendusi ka keerulistele väljakutsetele
- Suudad tegeleda mitme ülesandega samaaegselt
- Oled inimene kes püüab pidevalt oma teadmisi ja pädevusi laiendada
- Oled motiveeritud ja kiire õppimisvõimega
- Oled valmis pühenduma detailidele
Ettevõte pakub
Pakume põhjalikku väljaõpet, peale õppeperioodi osalist kodukontorit, talvepuhkust, sporditoetust, tervisepäevi, kodukontori varustuse toetust, telefoni toetust jm.