Job Description
Äripäeva tellimiskeskus võtab tööle teenindusspetsialisti, kelle peamisteks ülesanneteks on Äripäeva klientide teenindamine, tagasi võitmine ja tellimustega seotud info töötlemine. Tegeleda tuleb aktiivselt kliendisuhete loomisega ja vastavalt kliendi vajadusele talle sobiva lahenduse pakkumisega.
Töö on osalise koormusega (0,5 või 0,75) esmaspäevast reedeni neli/kuus tundi päevas.
Töö on osalise koormusega (0,5 või 0,75) esmaspäevast reedeni neli/kuus tundi päevas.
Requirements
Sobid meile, kui oled õpihimuline, iseseisev ja julge pealehakkaja, naudid klientidega suhtlemist, ei karda vastutust, pead tähtaegadest kinni ja suudad orienteeruda muutuva informatsiooniga keskkonnas.
Ootame Sinult väga heal tasemel eesti keelt kõnes ja kirjas ning suhtlustasandil vene keelt. Lisaks ka väga head koostöövalmidust ja suhtlemisoskust ning kiirust ja täpsust.
Kasuks tuleb varasem klienditeeninduse, müügitöö või andmetöötluse kogemus. Ideaalne, kui oled varem kontaktikeskuse tööga kokku puutunud.
Ootame Sinult väga heal tasemel eesti keelt kõnes ja kirjas ning suhtlustasandil vene keelt. Lisaks ka väga head koostöövalmidust ja suhtlemisoskust ning kiirust ja täpsust.
Kasuks tuleb varasem klienditeeninduse, müügitöö või andmetöötluse kogemus. Ideaalne, kui oled varem kontaktikeskuse tööga kokku puutunud.
Company offers
Pakume põhjalikku väljaõpet, tööalaseks arenguks vajalikke täienduskoolitusi ning superkangelastest koosnevat toredat ja toetavat meeskonda.