Töö kirjeldus
- Tegevusplaanide kvaliteedi tagamine: kliendi profiili analüüs ning töötajate nõustamine kliendile sobivate tegevuste ja keskkonna valiku osas, tegevusplaanide koostamise koordineerimine ning regulaarne tagasiside andmine kliendile osutatava teenuse kvaliteedi osas.
- Reorganiseeritavate üksuste klientide kolimise ettevalmistamise suunamine.
- Erakorraliste ja probleemsete kliendijuhtumite monitoorimine, analüüs ja lahendamine koostöös üksuse juhtide ja tegevusjuhendajatega.
- Oma valdkonna piires uute üksuste töötajate koolitamine ja nõustamine.
Ootused kandidaadile
Sul on erialane kõrgharidus või kõrgharidus ja erialane töökogemus (tunned sotsiaalhoolekandesüsteemi ja tead, kuidas parimal viisil inimest aidata. Oled töötanud vähemalt 2 aastat psüühilise erivajadustega laste või täiskasvanutega, oled kokku puutunud valdkonnas kasutatavate metoodikatega (TEACHH, CARe) või oled muu sotsiaalteenuse raames tegelenud inimeste arengu ja heaolu teemadega);
eesti keele oskus kõrgemal tasemel;
B-kategooria juhiload ja valmidus sõita meie erinevate kodude vahel üldjuhul Põhja-Eestis.
Oled kohusetundlik, aus, nõudlik, konstruktiivne, otsustus- ja vastutusvõimeline, initsiatiivikas, loov, lahendustele orienteeritud, sõbralik ja tasakaalukas ning koostööaldis. Sul on eestvedamis- ja esinemisoskus ning oled dokumentidega ümberkäimisel hoolikas ja täpne.
Ettevõte pakub
Mitmekülgset ja huvitavat, alati värskust pakkuvat erialast täistööajaga tööd, kus on võimalik ennast teostada ning erialaselt täiendada;
Osalemist erinevates töögruppides üle Eesti;
Võimalust töötada kodukontoris, vajadusel erinevates üksustes üle Eesti.