2023-08-23 14:48:55

LINNAMAJANDUSOSAKONNA JUHATAJA

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • osakonna töö korraldamine ja osakonna ametnike teenistuskohustuste õigeaegse täitmise tagamine;
  • arengukavade ja eelarve eelnõu koostamise korraldamine;
  • üldplaneeringu koostamise korraldamine;
  • eelarve täitmise jälgimine ja arvete viseerimine;
  • lepinguprojektide koostamise korraldamine;
  • oma töövaldkonna õigusaktide eelnõude koostamine;
  • linna investeeringuobjektide projektijuhtimine, sh lähteandmete kogumine ja muud vajalikud tegevused rahastustaotluste koostamiseks ning igakülgne kaasaaitamine taotluste vormistamisel, positiivse rahastusotsuse saanud projektide elluviimine, aruandluse koostamise korraldamine ja dokumentide nõuetekohane arhiveerimine;
  • riigihangete eest vastutava isiku ülesannete täitmine vastavalt Paide Linnavolikogu poolt kehtestatud hankekorrale, registrikohustuslike riigihangete läbiviimine;
  • linnavalitsuse poolt algatatud ja elluviidavate investeeringuobjektide projektijuhtimine;
  • dokumentide vastamise ja lepingute täitmise tähtaegade jälgimine, aruandluse koostamise korraldamine;
  • linnavalitsuse poolt moodustatud komisjonide töös osalemine;
  • linnavolikogu komisjonide töös osalemine komisjoni esimeeste kutsel; 
  • osakonna ametnike ametijuhendite koostamine ja arenguvestluste läbiviimine koostöös abilinnapeaga;
  • abilinnapeale ettepanekute tegemine osakonna ülesannete ja teenistujate koosseisu kohta, ametnike teenistusse võtmiseks ning palga, lisatasude ja preemiate maksmiseks;
  • sisekontrolli teostamine;
  • nõustamine valdkonna küsimustes, avaldustele ja teabenõuetele vastamise ja kaebuste lahendamise korraldamine;
  • koostöö korraldamine teiste omavalitsuste, asutuste ning asutusesiseste üksustega.

 

Ootused kandidaadile

  • erialast kõrgharidust;
  • vähemalt 2-aastast töökogemust teenistuskoha valdkonnas;
  • tööülesannete täitmiseks vajalike õigusaktide tundmist;
  • oskust korraldada struktuuriüksuse juhtimist ja planeerida tööprotsessi;
  • omad algatusvõimet ja võimet kavandatud tegevused ellu viia ja vastutada selle eest;
  • arvutikasutamise oskust;
  • eesti keele oskust C-1 tasemel;
  • omad kohusetunnet ja otsustusvõimet, sh suutlikkust võtta vastu otsuseid oma ametikoha piires;
  • omad väga head suhtlemis- ja koostööoskust, sh oskust korraldada koostööd avalike huvide elluviimisel.

Ettevõte pakub

  • meil saad ennast teostada, tehes huvitavat ja väljakutseid pakkuvat tööd, kus ei hakka kunagi igav;
  • meil on rõõmsameelne meeskond, kellega koos korraldame ühisüritusi ja teeme tervisesporti;
  • võimaldame oma töötajatele regulaarselt erialaseid täiendkoolitusi ja toetame tasemeõppes osalemist;
  • saad 35 kalendripäeva põhipuhkust ja haigushüvitist alates teisest päevast.

 

Lisainfo

Kandideerijal palume esitada allkirjastatud taotlus koos kinnitusega, et ei esine
asjaolusid, mis välistavad ametniku teenistusse võtmise, lisaks motivatsioonikiri,
elulookirjeldus (CV) ja koopia haridust tõendavast dokumendist ning palgasoov.

Lisainfot saab küsida abilinnapealt, Siret Pihelgas tel: 518 8123