Usume, et hea teenindus muudab maailma paremaks ja peame oluliseks, et iga muuseumikülastaja tunneb, et ta on teretulnud. Teenindusjuhina hoolitsed Sa külastajate suurepärase külastajakogemuse eest. Sinu ülesandeks on teenindusstrateegia uuendamine, elluviimine ning teeninduskultuuri juurutamine.Vastutad teenindusosakonna töökorralduse, töötajate motiveerimise, arengu ja heaolu eest. Analüüsid teenindusprotsesse ning teed ettepanekuid tööülesannete optimeerimiseks ja teeninduskvaliteedi parandamiseks.
Oled see Sina?
Meie juures ootab Sind:
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.