Liituge Barona kliendi professionaalse IT- klienditoe meeskonnaga Tallinnas ja pange ennast proovile töötades pidevalt arenevas rahvusvahelises IT- alases ettevõttes !
Tööülesanded:
• pakkuda klientidele IT- alast tuge igapäevaste IT-küsimuste lahendamisel , e-posti, telefoni ja vestluse teel rootsi ja inglise keeles.
• klientide kasutajakontode haldamine, juhiste loomine ja hooldamine,
• kliendi ja Atos-e tehniliste meeskondade vahelise suhtluse haldamine MS Windows keskkonnas.
Ootused kandidaadile
Te sobite töökohale, kui Teie:
• soovite pakkuda klientidele tasemel teenindust ;
• olete valmis pakkuma kliendi probleemidele parimat lahendust;
• olete positiivse suhtumisega meeskonnamängija;
• oskate rootsi ja inglise keelt, mille abil suudate klientidega suhelda nii suuliselt kui ka kirjalikult;
• eeliseks on eelnev töökogemus IT- valdkonnas.
NB! Kui tuled otse koolipingist ja sul ei ole veel töökogemust, siis vahetame rõõmuga kogemuse hariduse vastu välja.
Ettevõte pakub
Meie klient pakub:
• võimalust töötada professionaalses ja sõbralikus meeskonnas, et toetada Atos’e suurepäraseid kliente;
• koolitusi töökohal ja väljaspool;
• võimalust teenida igakuist boonust vastavalt tulemustele;
• kodukontori võimalust kui algtõed hästi omandatud ja suudate iseseisvalt töötada.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.