IT tugisiku tööülessanneteks on:
-Toetada Norras asuvaid kliente IT alaste küsimuste lahendamisel nii telefoni kui e-maili teel
-Registreerida kliendipöördumised, neid analüüsida, leida sobiv lahendus anda kliendile abistavad juhised
-Hallata kliendiandmebaase ja juhendeid
Ootused kandidaadile
Kandidaat peab:
- Omam eelnevalt kogemust IT valdkonnas või vastavat eriharidust
- Rääkima ja kirjutama vabalt nii NORRA kui INGLISE keeles
- Olema hea suhtlemis-ja eneseväljendusoskusega
- Tundma end hästi klienditeenindusolukordades
- Oskama mõista klienti tema probleemides ja suutma leida kiired lahendused neile
- Oskama ja soovima teha meeskonnatööd
- Omama tahet edasi areneda ja õppida IT valdkonnas
Kasuks tuleb:
-Rootsi või vene keelte oskamine
- Varasem kaubanduses- ja/või teeninduses töötamise kogemus
Ettevõte pakub
-Kaasaegset töökeskkonda ja häid töövahendeid
- Sisseelamisfaasis vajalikku väljaõpet ja hilisemat igakülgset tuge oma valdkonna ekspertidelt;
- Võimalust saavutada väljakutset pakkuvaid eesmärke ning saada väärilist töötasu;
- Vastutusrikast tööd rahvusvahelises ning innovaatilises ettevõttes;
- Nooruslikku ja ambitsioonikat meeskonda ning enesearendamise võimalusi.
Lisainfo
Boonuseks kandideerimisel on ingliskeelse CV lisamine.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.