Logistiku assistendi põhitegevus on
Hansatrans OÜ kliendisuhete hoidmine ja transporditeenuste pakkumine .
Igapäevane töö on klientidega suhtlemine , läbirääkimiste pidamine, lahenduste pakkumine ,andmete sisestamine süsteemi, hinnapakkumistele vastamine, arvete kontroll ja koostamine , info vahendamine , suhtlemine allhankijate, laevafirmadega,jne .
Ootame sind kandideerima , kui sul mõtteid ja ideid , mida meiega jagada , et muuta meie pakutavaid teenuseid veelgi paremaks.
Sul võib olla kogemus logistikavaldkonnas kuid võid olla ka alles logistiku teed alustav .Kasuks tuleb alati aktiivsus ja hea suhtlemisoskus , sest kogu töö on üks suhtlemine , võimaluste otsimine. Väga hea inglise ja vene keele oskus on iseenesest mõistetavad . Lisaks eelnevale peaksid vastama meie väärtushinnagutele ja sobima meie ettevõttesse inimesena.
Sulle pakutakse võimalust arendada ennast ja firmat ,uusi väljakutseid , konkurentsivõimelisi palga ja töötingimusi.
Kandideerimiseks palun saada oma CV koos motivatsioonikirja ja palgasooviga .Tööle asumise aeg niipea kui võimalik.
Ootused kandidaadile
Hindame aktiivsust, iseseisvalt töötamise oskust .
Ettevõte pakub
Arenemisvõimalust logistikavaldkonnas
Koolitusi
Lisapuhkust
Lisaks põhipalgale tulemuste eest lisatasu
Osaline tööaeg 10.00-15.00
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.