Töö kirjeldus
- Kaubavedude planeerimine ja korraldamine;
- Tellimuste käsitlemine;
- Transpordiarvete kontrollimine ja sisestamine programmi;
- Inventuuridel osalemine;
- Jooksvate probleemide lahendamine;
- Müügimeeskonna toetamine igapäevastes toimetustes;
- Müügiassistendi ja laojuhataja asendamine puhkuste ja haiguslehtede ajal.
Ootused kandidaadile
- Kasuks tuleb erialane haridus ning eelnev töökogemus logistika valdkonnas;
- Organiseerimisoskus ja kiire otsustusvõime;
- Iseseisvus ning järjekindlus;
- Valmisolek suhelda inglise või vene keeles (ühte keeltest peab oskama);
- Väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas;
- Vajalik on hea arvuti kasutamise oskus, sest töö on Exceliga, Wordiga, Outlookiga, internetiga;
- Täpsus, korrektsus, koostöövalmidus ning vastustustunde olemasolu.
Ettevõte pakub
- Tööpäevi E-R kell 08:00 - 16:30;
- Tööks vajalikku täiendkoolitust, tööohutusalast koolitust;
- Majandustarkvara väljaõpet;
- Meeskonna ühisüritusi;
- Põhipalka ja boonussüsteemi;
- Meeldivat ja sõbralikku töökeskkonda.
Lisainfo
CV-le lisada palgasoov!
Kandideerimiseks palun saatke oma CV e-posti aadressile
personal(ät)sakret.ee või kandideeri läbi CV Keskuse portaali.
NB! Kasuks tuleb, kui CV on ka inglise või vene keeles.