Töö kirjeldus
Kvaliteedi spetsialisti põhiülesandeks on:
• testimistegevuste planeerimine arendusprojektides;
• testilugude koostamine ja läbivaatus;
• testimise teostamine ja koordineerimine;
• tuvastatud vigade raporteerimine ja haldus;
• testiraportite koostamine ja tulemite analüüs;
• uute testimistööriistade juurutamine;
• teiste osakondade nõustamine tarkvara kvaliteedi tagamisel;
• koostöö arenduspartneritega kvaliteetse lõpptulemi saavutamiseks;
• osalemine osakonna pidevas arendamises.
• testimistegevuste planeerimine arendusprojektides;
• testilugude koostamine ja läbivaatus;
• testimise teostamine ja koordineerimine;
• tuvastatud vigade raporteerimine ja haldus;
• testiraportite koostamine ja tulemite analüüs;
• uute testimistööriistade juurutamine;
• teiste osakondade nõustamine tarkvara kvaliteedi tagamisel;
• koostöö arenduspartneritega kvaliteetse lõpptulemi saavutamiseks;
• osalemine osakonna pidevas arendamises.
Ootused kandidaadile
Ettevõte pakub
Pakume Sulle võimalust osaleda Eesti avaliku sektori suurimas IT-organisatsioonis kvaliteedi tagamise rakendamisel ning Eesti sisejulgeoleku seisukohast oluliste süsteemide kvaliteedi parandamisel. Kvaliteedi spetsialistina töötades on võimalus valida omale meelepäraseid spetsialiseerumisi ning omandada kogemusi uute lahenduste ja tehnoloogiatega nii väikestes kui ka suuremahulistes projektides.
Lisaks pakume Sulle huvitavat ja vaheldusrikast tööd koostööle ja lahendustele suunatud organisatsioonis, sõbralikku töökollektiivi, kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda ning võimalusi õppimiseks ja enesearendamiseks.
Lisaks pakume Sulle huvitavat ja vaheldusrikast tööd koostööle ja lahendustele suunatud organisatsioonis, sõbralikku töökollektiivi, kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda ning võimalusi õppimiseks ja enesearendamiseks.
Lisainfo
Lisainfo tööalaste küsimuste kohta telefonil 612 6297 (Hannes Linno, kvaliteedi osakonna juhataja) ning konkursi korralduslike küsimuste kohta telefonil 612 6320 (Karina Makarova, personali juhtivekspert).