vastutada kõnekeskusesse saabunud klienditellimuste vastuvõtmise ja käsitlemise eest;
nõustada kliente parimate lahenduste leidmisel ja võimalusel teha lisamüüki;
hoida ja arendada kliendisuhteid;
teha tihedalt koostööd ettevõtte teiste osakondadega.
Ootused kandidaadile
hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus;
täpsus, korrektsus ja loovus;
hea eesti keele oskus, inglise ja vene keele oskus tuleb kasuks;
hea eneseväljendus- ja kuulamisvõime;
hea arvutikasutamise oskus.
Ettevõte pakub
tööaega esmaspäevast reedeni 8:30-17:00;
põnevat ning arendavat tööd rahvusvahelises ja kiiresti arenevas suurettevõttes;
kaasaegseid töövahendeid ja -tingimusi meie kontoris Rae vallas;
arengu- ja karjäärivõimalusi ettevõtte siseselt;
töötajate bussitransporti suunal Tallinn - Rae vald - Tallinn;
ühte tasustatud tervisepäeva aastas;
täiendavat tervisekindlustust Ergo kindlustusseltsis, et saaksid kasutada erakliinikute tasulisi raviteenuseid.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.