Ootame kandideerima neid, kellel on suurepärane suhtlemis- ja kuulamisoskus. Kui Sind iseloomustab väga hea probleemide lahendamise võimekus ning Sulle meeldib inimesi abistada, siis ootame kandideerima just Sind. Kliendinõustaja tööks on vastata klientide küsimustele, tegeleda kaebustega ning tagada suurepärane kliendikogemus.
Ootused kandidaadile
• Valmidust kliente abistada ning vastata klientide sooviavaldustele;
• Väga head eesti ja vene keele oskust, nii suuliselt kui kirjalikult;
• Inglise keele oskust vähemalt B1/B2 tasemel;
• Väga head suhtlemisoskust;
• Kannatlikkust, positiivsust, sõbralikkust ning abivalmidust;
• Eelnev töö klienditeeninduse vallas on eeliseks.
Ettevõte pakub
• Rahvusvahelist keskkonda ning väärtuslikke kogemusi;
• Meeskondlikke ettevõtmisi;
• Suurepärast võimalust keelte praktiseerimiseks ja uute oskuste arendamiseks;
• Rõõmsameelseid kolleege;
• Tasustatud väljaõpet.
Kui pead ennast sellesse rolli sobivaks, siis ootame Sind koheselt kandideerima, kuna töökoha täitmisega on väga kiire.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.