Töö kirjeldus
-IT alaste küsimuste lahendamine nii telefoni kui e-maili teel
-kliendipöördumiste registreerimine, analüüsimine, sobiva lahenduse leidmine ja kliendile abistavate juhiste andmine
-kliendiandmebaaside ja juhendite haldamine
-kliendipöördumiste registreerimine, analüüsimine, sobiva lahenduse leidmine ja kliendile abistavate juhiste andmine
-kliendiandmebaaside ja juhendite haldamine
Ootused kandidaadile
-lisaks suurepärasele inglise keelele suhtled vabalt nii kõnes kui kirjas ka norra või taani keeles!!!
-suudad kiiresti omandada uut informatsiooni ja arendada oma teadmisi IT valdkonnas
-oled orienteeritud heale klienditeenindusele
-suudad kiiresti omandada uut informatsiooni ja arendada oma teadmisi IT valdkonnas
-oled orienteeritud heale klienditeenindusele
Ettevõte pakub
-enne tööle asumist kuni 4 nädalast väljaõpet ja ka hilisem toetus oma ala ekspertidelt
-kaasaegset töökeskkonda ning nooruslikku meeskonda
-konkurentsivõimelist töötasu
-kaasaegset töökeskkonda ning nooruslikku meeskonda
-konkurentsivõimelist töötasu