IT kasutajatoe tiimi liikmete missiooniks on luua BRSi klientidele erakordselt hea IT vahendite ja süsteemide kasutajakogemus ja aidata igati kaasa sellele, et nende igapäevatöö oleks võimalikult sujuv. Reeglina toimub kliendisuhtlus kaugtoe vormis, kuid vajadusel ka kliendi juures kohapeal. Valdavalt on töö Eesti klientidega eesti keeles, aga palju on ka inglisekeelset suhtlust.
Sul on:
Sa oled:
Sul läheb silm särama kui oled suutnud klienti aidata ja tema päeva rõõmsaks teha!
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.