• Hotelli külaliste igapäevane professionaalne ja sõbralik teenindamine
hotelli vastuvõtuletis;
• külastajate sisse- ja väljaregistreerimine;
• arvelduste teostamine;
• jooksvate kliendimurede lahendamine;
• lisateenuste ja -toodete müük;
• hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine;
• on-line broneeringusüsteemide haldamine;
• info jagamine ja teadete edastamine;
• konverentsiruumide ettevalmistamine;
• külaliste abistamine pagasiga.
Töö on täiskohaga, graafiku alusel ning eeldab valmisolekut töötamiseks öisel ajal, nädalavahetustel ja riigipühadel.
Ootused kandidaadile
Põhiline nõudmine on, et silm säraks ja oleks töö vastu huvi
• Hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
• kasuks tuleb vene ja soome keele oskus suhtlustasandil;
• hea stressitaluvus ja konstruktiivsus probleemide lahendamisel;
• viisakas klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus;
• valmisolek meeskonnatööks;
• kohusetundlikkus, ausus ja täpsus.
Ettevõte pakub
• Püsivat ja vaheldusrikast tööd unikaalses juugendstiilis hotellis;
• häid töötingimusi usaldusväärses ettevõttes;
• erialast väljaõpet ja koolitust ettevõtte poolt;
• sõbralikku ja toetavat meeskonda;
• võimalust töötada ja areneda koos oma ala professionaalidega;
• paindlikku töögraafikut;
• eneseteostamisvõimalusi;
• tihedat koostööd hotelli juhtkonnaga.
Täname Teid, et kandideerite Villa Ammende hotelli vastuvõtu administraatori ametikohale.
Võtame ühendust vaid kandidaatidega, keda oleme CV või kaaskirja põhjal otsustanud paluda vestlusele.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.