- külastajate vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- hotelliprogrammi korrektne administreerimine, üldtelefonile ja e-postile vastamine;
- broneeringute tegemine ja haldamine;
- koostöö toateenijatega;
- jooksvate küsimuste lahendamine, informatsiooni jagamine ja info liikumise korraldamine;
- koostööpartnerite ja lisateenuste müük- ja soovitamine;
- kliendirahulolu, ohutuse ja hotelli operatiivse töö tagamine;
Ootused kandidaadile
- korrektsus, kohusetundlikkus, kiirus ja süsteemsus töös;
- rõõmsameelsus, positiivne ja viisakas suhtumine ja suhtlemisviis väga erinevate inimestegal;
- eesti- ja inglise keele oskus, muu võõrkeele oskuse loeme kandideerimisel plussiks;
- pingetaluvus, kannatlikkus ja väga hea huumorimeel;
Kasuks tuleb :
- töökogemus turismivaldkonnas;
- võõrkeelte oskus (lisaks eelmainitutele eelistatult vene keel, soome keel)
- orienteeritus heale klienditeenindusele;
- iseseisvus, julgus ja pealehakkamine;
Ettevõte pakub
- Vahetustega töögraafikut (päevane vahetus 08:00-20:00, öine vahetus 20:00-08:00)
- tubli töö korral katseaja varasemat lõpetamist ja palgalisa;
- tunnipalgale lisaks kvalifikatsioonitasu vastavalt tulemustele;
- hommiku-, lõuna- ja õhtusööki;
- kohvi-, teed ja joogivett;
- sporditoetust;
- väikest ühtehoidvat tiimi;
- soodustusi koostööpartnerite juures;
OTSIME :
- täiskohaga töötajat (töövahetused nii päeval kui öösel)
- osalise kohaga töötajat (öövahetused) - sobib hästi ülikooli kõrvalt;
Tööle on võimalik asuda koheselt.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.