- hotellikülastajate sisse- ja väljaregistreerimine, arvestuse pidamine;
- arveldamine erinevate maksevahenditega;
- jagab asjakohast teavet majutusettevõtte pakutavate teenuste kohta erinevates võõrkeeltes;
- administraator võtab vastu, teavitab ja abistab hotellikliente;
- telefoni teel esitatud küsimustele vastamine ja broneeringute tegemine;
Vahetustega töö (sh öösiti), vahetuse kestus 12h. Uus töötaja asub tööle 1,0 koormusega.
Ootused kandidaadile
Enne kandideerimist palume veenduda, kas teil on:
- positiivne ellusuhtumine ja tahe teha tööd;
- eelnev töökogemus või läbitud teenindusalane täiendkoolitus;
- vaimne võimekus töötamiseks öösel;
- läbitud tervisekontroll ja kehtiv tervisetõend;
- riigikeele oskus suhtlustasandil.
Meie uus kolleeg on teenindus- ja suhtlemisaldis; talub pinget ja on võimeline erinevates olukordades kiiresti reageerima; valdab vähemalt kahte võõrkeelt; oskab organiseerida enda tööd; on lugupidav enda ja teiste suhtes; viisakas, tähelepanelik ja tolerantne; soovib tegutseda meeskonnana; on algatusvõimeline ja avatud uuendustele; valmis omandama uusi töövõtteid ja teadmisi (sh. nutiseadmed).
Ettevõte pakub
- töötasu;
- igakuist lisatasu ja müügiboonust;
- muud lisatasu liigid ja mitterahalised hüved (toitlustamine, sportimine, ettevõtte üritused jms) tutvustatakse lõppvaliku kandidaatidele individuaalselt.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.