Viimsi Tennisekeskuse klienditeenindaja põhiliseks tööülesandeks on suhtlemine klientidega - nende abistamine broneeringute vormistamisel kas
siis kohapeal või telefonitsi. Lisaks klientidele vajaliku info jagamine hindade, kampaaniate, teenuste, keskuses töötavate treenerite ning tennisekoolide kohta.
Samuti kuulub tööülesannete hulka väljakute ja muude ruumide ettevalmistamine mänguajaks (nt. väljakute valgustite ning saunade sisse lülitamine) ning tenniseväljakute kasutamise korra järgimine.
Tennisekeskus tegeleb ka kaupade müügiga, mis tähendab toodete head tundmist, müügileti korrashoidmist, toodete müümist ning inventuuride tegemist.
Ootused kandidaadile
Sobivalt klienditeenindajalt ootame sõbralikku ja innukat suhtumist oma töösse ning kes oleks samaaegselt nõudlik nii enda kui teiste suhtes.
Oluliseks eelduseks on ka positiivne ellusuhtumine ning viisakas ja meeldiv suhtlusmaneer.
Nõutud on inglise keele valdamine heal tasemel ning kasuks tuleb vene keele oskus. Sobilik kandidaat peab tundma tavakasutaja tasemel arvutit, kuna tööd tuleb teha nii meilivahetusprogrammis kui kassasüsteemis.
Pakume osalise (0,5) koormusega tööd.
Töö toimub vahetustega graafiku alusel: E-R 08:00-15:00, 15:00-22:00. L-P 8:45-15:00, 15:00-21:00.
Вопрос - ответ
Задать вопрос
Введите, пожалуйста, свой вопрос. Ваш вопрос появится около вакансии как только работодатель ответит на него. Посетители портала не увидят Ваш адрес эл. почты. NB! Вы имеете дело с общественным форумом. Вопросы и ответы видны всем пользователям портала.
Отправить другу
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.
Поля, отмеченные звездочкой, обязательны для заполнения.