Personalispetsialisti peamisteks ülesanneteks on töösuhete haldamine, sh töölepingute ja nende lisade koostamine, haldamine ja arhiveerimine, juhtide ja töötajate nõustamine töösuhetega seonduvates üldistes ja vormilistes küsimustes, personaliandmebaasi haldamine, sh infovahetus riiklike registrite ja asutustega.
Edukal kandidaadil on personalitööalane kutse- või kõrgharidus, personalitöö kogemus, eesti keele oskus kõrgtasemel, vähemalt ühe võõrkeele oskus B1 tasemel, põhiteadmised tööõigusest ja personalijuhtimisest, väga hea suhtlemisoskus, analüüsi- ja sünteesivõime ning oskus argumenteerida kaalutletult ja süsteemselt, otsustusvõime ja vastutustunne, ajaplaneerimise oskus, avatus ja uuendusmeelsus.
Kandideerijale pakume töötamist toetavas meeskonnas, tööalase koolituse võimalusi ja lisapuhkust 7 kalendripäeva.
CVKeskus.ee добавит ссылку на выбранное объявление о работе в низу письма.