- Kliendisuhte ja -tegevuste üldine haldamine ning arendamine; koostöö juhtkonna ja müügitiimiga
- Uute kliendisuhete loomine
- Klientide rahulolu tagamine
- Ettevõtte kaubamärkide edukas turundamine jaekaubanduse võtmeklientide tooteportfellis
-Pakkumiste tegemine ja nomenklatuuride koostamine.
- Planogrammide koostamine ja kontrollimine. Korrektsete väljapanekute tagamine.
- Kaubamärkide mahu ja kasumi, distributsiooni ja turuosa tagamise eest vastutamine vastavalt isiklikele müügieesmärkidele
- Väga heade tulemuste järjepidev tagamine, keskendumine tulemuste parandamisele
- Ettevõtte tooteportfelli positsiooni arendamine ja säilitamine jaekaubanduse võtmeklientide juures
Ootused kandidaadile
- Kõrghariduse olemasolu või selle omandamine
- Eelnev müügi ja/või teenindusalane kogemus
- Finantsalased baasteadmised
- Kogemus ja orienteeritus kliendisuhtlusele
- Hea inglise või vene keel
- Kasuks tulevad teadmise autokauba valdkonnast
- B-kat juhiload
-Hea arvutikasutamise oskus
Ettevõte pakub
- Konkurentsivõimelist tasupaketti, mis on seotud kuu müügiboonusega
- Tööauto kasutamise võimalus või autokompensatsiooni
- Koolitusi ja arenemisvõimalust
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!