Levira on digiteenuste ettevõte, kes osutab IT-, meedia- ja ringhäälingu infrastruktuuriteenuseid. Levira on kõrget teenustaset ja turvalisust eeldavate missioonikriitiliste infrastruktuuriteenuste osutaja ning ettevõtte lahendused keskenduvad kliendi vajadustele ja on integreeritud kliendi teenuseahelatega. Kokku töötab Leviras umbes 90 inimest.
Sinu põhiülesandeks saab olema kõigi Levira poolt osutatavate teenuste toimepidevuse monitoorimine. Teenustes katkestuste tuvastamisel on Sinu rolliks teenuste haldussüsteemis nende kirjeldamine ja vastava informatsiooni liikumise korraldamine. Töö on vahetustega esmaspäevast pühapäevani kas 09:00-21:00 või 21:00-09:00.
Ootused kandidaadile
Sobid meile, kui:
- Omad baasteadmisi telekommunikatsiooni ja/või IT teenuste toimimispõhimõtetest.
- Valdad väga hästi inglise ja eesti keelt ning rahuldavalt vene keelt ning Sul on valmisolek neis keeltes klientide ja partneritega igapäevaselt suhelda.
- Oled hoolas ja täpne, reageerid vajadusel kiirelt ega kaota kriisiolukorras pead.
- Sulle sobib teha vahetustega tööd ja Sa suudad märgata olulisi detaile ka pikema tööpäeva lõpus.
Kasuks tuleb varasem töökogemus teenuste toimepidevuse ja seire või kvaliteedikontrolli valdkonnas.
Ettevõte pakub
Pakume Sulle:
- Võimalust panna ennast proovile ärikriitilise üksuse ühe võtmeisikuna.
- Tööks vajalikku väljaõpet ning teadmiste kasvades ettevõttesiseseid arenguvõimalusi.
- Täiendavat talvepuhkust 5 tööpäeva, taastusravi võimalusi ning mitmeid muid soodustusi.
- Unikaalset töökohta Tallinna Teletornis koos võimalusega tööpäeva lõpus nautida vaadet Tallinna pilvepiirilt.
- Toetavat ja professionaalset meeskonda, kellelt on alati uut midagi õppida!
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!