* hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas
* hea pingetaluvus ja konstruktiivsus situatsioonide lahendamisel
* viisaka klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus
* valmisolek meeskonnatööks
* kohusetundlikkus ja täpsus
* rõõmsameelsus ja positiivsus teenindamisel
* valmisolek töötada ka öisel ajal ja nädalavahetustel
Kasuks tuleb
* soome, vene või saksa keele oskus kõnes
* hotelliprogrammi Fidelio kasutamise oskus
Ettevõte pakub
* püsivat ja vaheldusrikast tööd
* kaasaegseid töötingimusi
* väljaõpet ja täiendkoolitusi
* sõbralikku kollektiivi
* omatöötaja soodustusi
Lisainfo
Hotelli vastuvõtu administraatorina kulgeb Sinu tööpäev mitmekesiselt, mis nõuab külaliste kiiret, professionaalset ja sõbralikku teenindamist hotelli vastuvõtus, suhtlemist mitte ainult hotelliklientide, vaid ka hotelli teiste osakondadega
Kui Sinu jaoks on väljakutseks töötamine teenindussfääris ning soovid ennast rikastada kogemustega turismisektoris, siis pakume Sulle selleks suurepärase võimaluse.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!