•klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis
•külastajate sisse-ja väljaregistreerimine
•arvelduste teostamine
•jooksvate kliendiprobleemide lahendamine
•lisateenuste ja -toodete müük
•hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine
•info jagamine, teadete edastamine
Ootused kandidaadile
•hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas
•vene keele oskus suhtlustasandil
•hea pingetaluvus
•viisaka klienditeeninduse ja telefonisuhtluse oskus
•valmisolek meeskonnatööks
•kohusetundlikkus ja täpsus
•valmisolek töötada ka öisel ajal ja nädalavahetustel
Kasuks tuleb:
•soome keele oskus kõnes
Ettevõte pakub
•püsivat ja vaheldusrikast tööd
•paindlikku töögraafikut
•kaasaegseid töötingimusi
•väljaõpet
•sõbralikku kollektiivi
•omapere soodustusi
Lisainfo
Töö vahetustega (12-tunnised vahetused, 9:00-21:00 ja 21:00-9:00),
Täname kõiki kandidaate, konkursi esimeses voorus me äraütlevaid vastuseid ei saada. Sobivate kandidaatidega võtame ühendust hiljemalt konkursi lõppkuupäeval.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!