Hotelli külaliste ja klientide igapäevane teenindus, arveldamine, hotelli teenuste ja lisateenuste müük, info vahetus teiste osakondadega. Aktiivne suhtlemine.Tellimuste vormistamine ja kinnitamine.Võimalus anda panus Tallinna ja Eesti, kui turismisihtkoha maine kujundamisel ning rääkida kaasa innovaatiliste lahenduste loomisel klienditeenindus sektoris.
Töö on täiskohaga, graafiku alusel ning eeldab valmisolekut töötamiseks öisel ajal ja riigipühadel. Sobib väga hästi ka ülikooli õpingute kõrvalt
Ootused kandidaadile
Aktiivsed, positiivse ellusuhtumisega inimesed, kellele meeldib suhelda rahvusvaheliselt ning ei karda rääkida inglise, vene ja soome keeles. Tahavad olla abiks ja teejuhiks Eestit esimest korda külastavatele inimestele, jätta jälg Eesti turismimaastikul!
*- Micros Fidelio hotelli operatsiooni tundmine (tuleb kasuks)
*- Inglise ja Vene keele oskus suhtlustasandil
*- kõik muud vöörkeeled tulevad kasuks (eriti soome)
*- kohusetunne, ausus
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!