• Klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis
• Külaliste hotelli sisse- ja väljaregistreerimine
• Arveldamine klientidega
• Hotelliteenuste ja –toodete müük
• Klientide abistamine, võimalike probleemide lahendamine
• Info jagamine ja teadete edastamine
• Broneeringute sisestamine programmi
Lisainfo:
Töö graafiku alusel 7,8,12 t vahetused
Ootused kandidaadile
• Väga hea suhtlemisoskus
• Pingetaluvus
• Ausus
• Abivalmisus
• Valmisolek meeskonnatööks
• Võõrkeelte oskus
• Kasuks tuleb eelnev töökogemus hotellinduses
• Töötaja annab endast parima, et külaline tunneks end hotelli viibimise ajal hästi
Lisainfo:
Kui Sa oled särav, töökas ja aus, ning soovid anda endast parima, et hotellikülaline tunneks ennast meie hotellis erilisena, siis oled teretulnud Center Hotelli sõbralikku meeskonda.
Ettevõte pakub
• Sõbralikku ja noort meeskonda
• Huvitavat ja mitmekesist tööd
• Kaasaegseid töötingimusi
• Omatöötaja soodustusi
• Firma spordi-ja peoüritusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!