• Klientide professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtuletis
• Külaliste hotelli sisse- ja väljaregistreerimine
• Arveldamine klientidega
• Hotelliteenuste ja –toodete müük
• Klientide abistamine, võimalike probleemide lahendamine
• Info jagamine ja teadete edastamine
• Broneeringute sisestamine programmi
Lisainfo:
Töö graafiku alusel 8-12 t. vahetused
Ootused kandidaadile
• Väga hea suhtlemisoskus
• Pingetaluvus
• Ausus
• Abivalmisus
• Valmisolek meeskonnatööks
• Võõrkeelte oskus
• Kasuks tuleb eelnev töökogemus hotellinduses
• Töötaja annab endast parima, et külaline tunneks end hotelli viibimise ajal hästi
Lisainfo:
Kui Sa oled särav, töökas ja aus, ning soovid anda endast parima, et hotellikülaline tunneks ennast meie hotellis erilisena, siis oled teretulnud Center Hotelli sõbralikku meeskonda.
Ettevõte pakub
• Sõbralikku ja noort meeskonda
• Huvitavat ja mitmekesist tööd
• Kaasaegseid töötingimusi
• Omatöötaja soodustusi
• Firma spordi-ja peoüritusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!