Vastuvõtu administraator teenindab kliente hotelli vastuvõtus. Oma töös kindlustab administraator kvaliteetse ja sõbraliku Park Inn by Radisson standardile vastava teeninduse külastajate vastuvõtmisel, hotellis viibimisel, ärasaatmisel, teenuste broneerimisel ja arvete tasumisel. Administraator on heatujuline, naeratav ningannab tööl olles endast alati parima. Tema peamised tööülesanded on:
Klientide professionaalne teenindamine, sisse- ja väljaregistreerimine.
Majutuseteenuste broneerimine ning andmete sisestamine.
Teenuste ja toodete müük klientidele, sh arveldamine.
Klientidega suhtlemine telefoni ja kirja teel, jooksvate probleemide lahendamine.
Vähemalt keskharidus.
Hea eesti ja inglise keele oskus, vene ja soome keele oskus on suureks plussiks.
Hea suhtlemisoskus, rõõmsameelsus ja stressitaluvus.
Kohusetundlikkus, usaldusväärsus, paindlikkus ja muu meeskonnatööks oluline.
Valmisolek tööks graafiku alusel, sh. nädalavahetustel ja öisel ajal.
Eelnev töökogemus klienditeeninduses tuleb kasuks.
Sõbralikku tööõhkkonda ja töökat ning professionaalset meeskonda.
Kaasaegseid töötingimusi rahvusvahelises ettevõttes.
Stabiilset töösuhet, konkurentsivõimelist töötasu ja tööalaseid koolitusi.
Karjääri ja eneseteostamise võimalusi.
Ettevõttepoolseid soodustusi, sportimisvõimalusi ning ühisüritusi.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.