Külaliste kiire, professionaalne ja sõbralik teenindamine hotelli vastuvõtus
Suhtlemine hotelli teiste osakondade ja partnerettevõtetega külaliste soovidele parimate lahenduste leidmiseks
Broneeringute tegemine, e-kirjadele vastamine, külaliste hotelli sisse- ja väljaregistreerimine ning arveldamine
Hotelli teenuste ja toodete müük
Ootused kandidaadile
Rõõmsameelsus ja särasilmsus
Varasem töökogemus ja enese määratlemine suurepärase klienditeenindajana
Väga hea eesti ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas
Hea suhtlemisoskus ja pingetaluvus
Initsiatiivikus, kohusetundlikkus, ausus, täpsus, paindlikkus ja hea meeskonnatööoskus
Kasuks tuleb soome ja vene keele oskus suhtlustasandil ja
hotellitarkvara Fidelio tundmine
Ettevõte pakub
Huvitavat ja vaheldusrikast tööd Pärnu esindushotellis
Sõbralikku ja toetavat meeskonda
Positiivselt meelestatud töökeskkonda
Koolitusi ja arenemisvõimalusi
Tööd graafiku alusel (sisaldab ka öiseid vahetusi)
Töötasu vastavalt töökogemusele
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!