Järelepärimistele, märgukirjadele, pöördumistele, selgitustaotlustele ning teabenõuetele vastamine; kaebuste menetlemine, ettevõtjate ja tarbijate nõustamine tarbijakaitsevaldkonnas, sh infotelefonil ning tarbijate vastuvõtus, vajadusel tarbijakaebuste komisjoni töö korraldamisega seotud kirjade koostamine ja muu tarbijakaebuste komisjoni asjaajamine.
Ootused kandidaadile
Eduka kandideerimise eelduseks on
• Juriidiline kõrgharidus
• tarbijakaitse tegevusvaldkonna õigusaktide tundmist Eesti ja EL kontekstis
• üldised teadmised EL institutsioonidest, organisatsiooni struktuurist ja õigussüsteemist
• eesti keele oskust kõrgtasemel ja inglise keele oskust kesktasemel
• oskus seada prioriteete
• hea suhtlemisoskus ja pingetaluvus
Kasuks tuleb
• avalikus sektoris töötamise kogemus
• algatusvõime, koostöö- ja eestvedamisoskus
• enese organiseerimisoskus kiiresti muutuvas keskkonnas
• vene keele oskus
• kiirkirja oskus
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume
• loomingulist ja huvitavat tööd
• eneseteostusvõimalust organisatsioonis
• sõbralikku meeskonda ja kaasaegset töökeskkonda
• paindlikku töökorraldust
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!