Esmaklassilise klienditeeninduse taseme saavutamine ja tagamine
müügieesmärkide täitmise tagamine ja jälgimine
aktiivne osalemine müügiprotsessis
tarnijatega läbirääkimiste pidamine, kaupade tellimine (s.h. SIM programmis)
meeskonna aktiivne eestvedamine, juhendamine ja motiveerimine
kampaaniate planeerimine
lahendada sujuvalt keerulised kliendisituatsioonid tagamaks kliendi rahulolu
enesekontrolliplaani nõuete jälgimine ja tagamine osakonnas
korruse vastutaja kohuste täitmine
töö toimub vahetuse graafiku alusel E-P
Ootused kandidaadile
Soovid saavutada parimaid tulemusi ja oled oma meeskonnale eeskujuks ning toeks, et saavutada esmaklassiline klienditeeninduse tase ja klientide rahulolu Stockmann’i kaubamajas.
Oled julge, initsiatiivikas, orienteeritud koostööle ja parimate lahenduste leidmisele, tunned ennast kindlalt läbirääkimisprotsessis. Sinu jaoks on oluline nii enese- kui töötajate arendamine, et saavutada meeskonnana parimad tulemused. Lisaks oled hea organiseerimisvõimega ning võtad vastutust.
Valdad lõppkasutaja tasemel arvutit ja suhtlemistasemel inglise keelt, soovitavalt vene keelt. Teed igapäevaselt tihedat koostööd teiste müügimeeskonna juhtidega ja müügitoe üksusega.
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume konkurentsivõimelist palka, põnevaid väljakutseid ja võimalust kaasa rääkida ettevõtte arengus, koolitusi ja erinevaid personalisoodustusi.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!