Testostud ehk mystery shopping on populaarne meetod teeninduskvaliteedi hindamiseks. Antud meetodit kasutades viiakse läbi reaalseid eelnevalt läbimõeldud teenindussituatsioone, kus testostjad kehastavad tavapäraseid kliente.
Testostja töö on vaheldusrikas ja huvitav ning seda saab teha kooli või põhitöö kõrvalt. Igale testostjale antakse täpsed juhised, kuidas käituda ja mida teenindussituatsioonis jälgida. Pärast visiidi/hindamise sooritamist täidab ostleja vastavalt talle antud juhistele internetis ankeedi või annab tagasisidet mõnes muus vormis.
Testostjatele garanteerime tasu, väikese ajakulu ning rutiinist vabanemise.
Ootused kandidaadile
täpsus ja kohusetundlikkus
hea mälu
rõõmsameelsus
tähelepanelikkus
väga hea suhtlusoskus nii suuliselt kui kirjalikult
hea õppimisvõime ja iseseisvus
soov panustada klienditeeninduse arengusse
Ettevõte pakub
võimalust planeerida ise oma aega
vaheldusrikast ja huvitavat tööd
väärilist tasu
võimalust töötada kooli või põhitöö kõrvalt
Lisainfo
Kandideerimiseks palume saata enda CV koos lühikese motivatsioonikirjaga (kuni 150 sõna)
Motivatsioonikirjas palume välja tuua ka vastused järgmistele küsimustele:
* Milline on suurepärane teenindus?
* Milline peab olema väga hea testostja/klient ja kuidas teie sellesse rolli sobite?
CV ja motivatsioonikri saata - personal(ät)servicecheck.ee või kandideerida läbi CV Keskuse
Sobivate kandidaatidega võtame ühendust!
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!