Tule hüppa kampa ning teeme üheskoos Eesti klienditeeninduses kannapöörde! Ja me ei mõtle lihtsalt väikest pööret, vaid ikka sellist, millest räägitakse. Meie kõnekeskuse teenindusstaarid pakuvad teeninduskogemust, millest räägitakse naabrimehele ja mille kohta konkurendid mõtlevad, et hmmm… kuidas nad küll seda teevad?
Meie Tele2s suhtume klientidesse kui sõpradesse ning tahame neile alati pakkuda parimat meie teenustest ja võimalustest. Seega hoiavad meie võlurid ka pilku peal meie sõprade teenustel ja tutvustavad vajadusel uusi võimalusi.
Ootused kandidaadile
⭐ suhtled ja kirjutad vabalt nii eesti kui ka vene keeles:
⭐ armastad inimestega suhtlemist ja nende abistamist, nii kõne, e-kirja kui ka chati teel;
⭐ sulle pakub rõõmu teadmine, et tööpäeva lõppedes oled vähemalt 50-le inimesele toonud naerumuige näole ja hea tunde südamesse;
⭐ küsimuste ja murede lahendamine on sulle põnev väljakutse, mitte pingeallikas;
⭐ oled kirglik ka lisamüügi tegemise vastu ja panustad iga kuu tulemuste nimel.
Ettevõte pakub
⚡ Juhti, kelle soovitusindeks on >90 ning kes toetab sinu arengut.
⚡ Pühendunud tiimi, kellega töö ja lõbu käivad käsikäes.
⚡ Toetame nii vaimset kui ka füüsilist tervist.
⚡ Me ei viska sind pea ees vette, vaid pakume põhjalikku sisseelamist esimesest päevast.
⚡ Tänu meie hüvedele säästad igakuiselt > 335 €.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!