- teeninduse kvaliteedi tagamine restoranides vastavalt hea teeninduse tavale
- olemasolevate klienditeenindajate ja vahetusevanemate juhendamine
- uute klienditeenindajate väljaõppe
- restoranide töö organiseerimine ja koordineerimine
- vajadusel suhtlemine klientidega ja nende teenindamine
- jooksvate probleemide lahendamine
- suhtlemine tarnijatega jne.
Ootused kandidaadile
- varasem töökogemus antud valdkonnas
- keelte valdamine - eesti, inglise ja vene (suhtlustasandil)
- väga hea suhtlemisoskus
- orienteeruvus meeskonnatööle
- kohusetundlikkus, ausus, paindlikkus tööülesannete täitmisel
Ettevõte pakub
- head palka
- stabiilset tööd
- töö graafiku järgi
- ettevõttesiseseid soodustusi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!