Klientide telefonikõnede vastuvõtmine, tellimuste kiire ja selge edastamine täitmiseks, klientidele parima lahenduse pakkumine.Klientide oskuslik kuulamine, nende probleemide operatiivne ja viisakas lahendamine.
Ootused kandidaadile
* Sõbralikkus, kohusetundlikkus ja töökus
* Oskus ja soov erinevate inimestega suhelda,nende probleemidele lahendusi pakkuda
* Valmidus ja oskus teenindada kliente telefoni teel
* Oskus ja soov olla meeldiv teenindaja ja pakkuda kliendile parimat teenust
* Riigikeele valdamine ja oskus suhelda vene ja inglise keeles
* Valmidus töötada vahetustega, s.h. ka öised vahetused
Ettevõte pakub
* Tööks vajalikku väljaõpet ettevõtte sees
* Töötajasõbralikke töötingimusi ja kaasaegset töökeskkonda
* Garanteeritud brutotöötasu kuus 703 eurot
* Tasuta parkimisvõimalust isiklikule autole
* Soodsaid sportimisvõimalusi
Lisainfo
Tööaeg on vahetustega, graafik on koostatud nii, et on dispetšeril on nii öised vahetused( 20.00-08.00) kui ka päevased (14.00-22.00).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!