- vastuvõtutöö koordineerimine
- aktiivne hotelliteenuste müük, müügitöö korraldamine
- olemasolevate klientidega suhtlemine ja uute kliendisuhete loomine
- turuolukorra analüüsimine ning sellest lähtuvalt pakkumiste tegemine
- kvaliteetse teeninduse tagamine
- jooksvate küsimuste ja olukordade lahendamine
Ootused kandidaadile
- eelnev töökogemus majutus ja teenindus valdkonnas
- majanduslik mõtlemine, teadmised müügist ja turundusest
- vene ja inglise keele valdamine, kasuks tuleb soome keele oskus
- ettevõtlik ja positiivne ellusuhtumine, suhtlemisjulgus
- täpsus ja kohusetundlikkus
- hea arvutikasutamise oskus sh kogemus hotelliprogrammiga töötamisel, kasuks tuleb Fidelio programmi tundmine
Ettevõte pakub
- sõbralikku kollektiivi
- paindlikku tööaega (osaliselt kaugtöö tegemise võimalus)
- vajadusel koolitusi
- seniste teadmiste, oskuste ja kogemuste rakendamise võimalusi
- konkurentsivõimelist töötasu
Lisainfo
Kandideerimiseks saata CV koos motivatsioonikirja ja palgasooviga.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!