Firma dokumentide haldamine, kontori töö organiseerimine ja toetamine (kontori varustamine bürootarbetega), firmaürituste korraldamine, juhtide abistamine (lennu-, rongi- piletite, majutuse tellimine, kohtumiste kokkuleppimine, kirjade koostamine), tööohutuse nõuete täitmise tagamine kontoris.
Ootused kandidaadile
Kõrgem haridus (võib olla omandamisel)
Dokumentide haldamine
Täpne, korrektne, sõbralik, energiline, kohusetundlik. Hea organiseerimisvõime ja administraatori oskused
Vene, Iglise, Eesti – vaba suhtleja (kõnes, kirjas, lugemine)
iseseisev tööstiil
Eelnev töökogemus samas valdkonnas oleks kasuks.
Ettevõte pakub
Häid töötingimusi
Toredat ja kokkuhoidvat seltskonda
Ühiseid ettevõtmisi kollektiiviga
Väljaõpet töö käigus
Tööle asumine, nuiipea kui võimalik!
Vajadusel tööohutus spetsialisti koolitus.
Võimalikud komandeeringud.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!