- Töökeskkonna eest hoolitsemine (büroo korrashoiu tagamine, vajalike bürootarvete ja -teenuste olemasolu tagamine);
- Sise- ja välisklientide kvaliteetne teenindamine;
- Dokumentide vormistamine ja dokumendihalduse korraldamine dokumendihaldussüsteemis Webdesktop;
- Infovahetuse organiseerimine, sh telefonikõnede ja posti vastuvõtmine ja edastamine;
- Kodulehe ja intraneti haldamine;
- Töölähetuste korraldamine;
- Juhatuse assisteerimine.
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui:
- Sul on erialane haridus ning töökogemus assisteerimise valdkonnas;
- Sa oskad korrektselt vormistada dokumente ning tunned dokumendihaldussüsteemi Webdesktop;
- Oled kontoritarkvara MS Office vilunud kasutaja;
- Räägid väga hästi eesti keelt ning valdad suhtlemistasandil vene ja inglise keelt.
Sobiva kandidaadina oled kohusetundlik ja abivalmis. Oskad kaasa mõelda ja oled lahendustele orienteeritud. Suudad töötada nii iseseisvalt, kui ka meeskonnas. Oled hea aja planeerimisel ja samas paindlik ootamatuste suhtes. Sul on valmisolek töötamiseks suures meeskonnas.
Ettevõte pakub
Omalt poolt pakume huvitavat ja vastutusrikast tööd, kaasaegset töökeskkonda, väärilist töötasu ja hüvede paketti. Töökoht asub Tallinnas, Pärnu mnt 463. Tööle asumine aeg on märtsis.
Kui tunned, et käesolev töökuulutus Sind kõnetas, siis oled oodatud kandideerima. Selleks saada oma CV koos kaaskirja ja palgasooviga.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!