- Ettevõtte asjaajamise korraldamine, meeskonna konsulteerimine asjaajamisega seotud küsimustes;
- dokumentatsiooni ja kirjavahetuse haldamine, dokumentide haldamise korrektsuse jälgimine;
- arhiivihaldus;
- infoliikumise korraldamine (telefon, faks, e-mail, post, siseinfo);
- tõlketööd (rõhuga eesti ja inglise keelde);
- dokumentatsiooni registreerimine ja edastamine, dokumentide kehtivuse jälgimine;
- juhtkonnale vajalike dokumentide ja materjalide ettevalmistamine (protokollid, ametlikud kirjad, aruanded, tõlked);
- koosolekute ja muude kohtumiste ettevalmistamine;
- lähetustega seonduv asjaajamine (reisibroneeringud, viisad jm);
- kontori üldise korrasoleku eest vastutamine, majapidamis- ja bürootarvete tellimine.
Ootused kandidaadile
- erialane haridus (asjaajaja, sekretär-asjaajaja, sekretär-referent) või vastav töökogemus vähemalt 3 aastat;
- asjaajamiskorra ühtlaste aluste ning seonduvate õigusaktide hea tundmine;
- dokumendihaldusprogrammidega töökogemus;
- eesti-, vene keele oskus kõrgtasemel, inglise keele oskus heal tasemel;
- arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- soov õppida ja areneda;
- hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus;
- täpsus, korrektsus, kohusetundlikkus.
Kasuks tuleb:
- algteadmised raamatupidamisest;
- 1C programmi kasutamise kogemus;
- mõni muu võõrkeele oskus (nt. saksa keele oskus).
Ettevõte pakub
- Meeldivat töökeskkonda ja töökaid kolleege
- Konkurentsivõimelist tööpalka
Töökoht asub Maardus. Töökeel on vene keel.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!