• dokumentide liikumise tagamine ja korraldamine vastavalt ettevõtte kehtestatud korrale;
• dokumentide ja lepingute ettevalmistamine ja vormistamine;
• dokumentide registreerimine ja nende üle arvestuse pidamine;
• sissetulevate telefonikõnede voo koordineerimine;
• kolleegide abistamine igapäevases töös.
Ootused kandidaadile
• vähemalt 2 aastat töökogemust asjaajamise valdkonnas;
• (lõpetamata) kõrgharidus;
• soov töötada dokumentidega, hoida korda, pakkuda meeskonnale tuge;
• suur töövõime, täpsus, vastutustunne ja oskus teha koostööd;
• väga hea eesti ja vene keele oskus kõnes ja kirjas;
• väga hea arvutioskus.
Ettevõte pakub
• kaasakiskuvat ja huvitavat tööd kasvavas ettevõttes;
• sõbralikke kolleege;
• moodsat töökeskkonda;
• konkurentsivõimelist töötasu, millest on täielikult maha arvatud kõik maksud.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!