Aktiivne suhtlemine klientidega - nende nõustamine otstarbeka hoolde- ja/või remonditööde pakkumiseks. Meister koostab hinnapakkumisi ja kooskõlastab need klientidega. Tellib vajalikud varuosad ja planeerib tööd vastavalt kooskõlastatud pakkumistele. Juhib hoolde- ja remonditööde käiku, nende valmimisel teostab järelkontrolli ning veendub sõiduki korrasolekus proovisõiduga. Tunneb teenindusejärgselt huvi, kas klientide ootused said täidetud ning kasutab saadud tagasisidet teenuse parendamiseks.
Ootused kandidaadile
-erialane haridus
-varasem töökogemus
-väga hea suhtlemisoskus
-eesti ja vene keele oskus nii kirjas kui ka suhtlemistasandil
-valmidus meeskonnatööks ja pidevaks enesearenguks
-korrektsus, täpsus, lojaalsus ning töötahe
-autojuhilubade olemasolu
-kasuks tuleb oma kliendibaas
Ettevõte pakub
-eneseteostus võimalust ja pikaajalist töökohta
-motiveerivat palgasüsteemi
-huvitavat ja vastutusrikast tööd
-firmasiseseid soodustusi
-koolitusi
-sõbralikku kollektiivi
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
We will add a link to the job offer at the end of the letter.
Please fill out all the fields marked with asterisk!